Bine ai venit, Vizitator

SUBIECT: Cipru

Cipru #4066

Cipru - Poze si impresii

Dimensiuni maxime ale imaginilor 480x360.
Detalii se gasesc pe: https://www.prostemcell.ro/ghid-de-indrumare/2056-tutorial-foto.html

Priveliste ..mare ..munte

Plaja de aur ..este o biserica pe aici numita Sf. Andrei. Sunt magari salbatici prin zona.

Pe langa hotelu asta am crescut eu. Intr-un timp aveam grije de piscine ..turnam clor, acid ..le aspiram ..si minuni din astea. 3 piscine ..mama lor ..ca erau mari.

Zi de iarna. ..Vine valu

• Karma: 7
Ultima editare: by daniel. Motiv: icon&resize

Re:Cipru #4082

A cincea fotografie imi place f. mult, marea , farul... o imagine splendida (iubesc mare in mod deosebit, nu m-as mai satura privind-o,atunci cand am ocazia,rar,sa o "vizitez" !!!
Macar in imagini sa vedem, unii dintre noi, locuri care nu vor fi niciodata vazute --live :(
Astept si alte imagini , te rog!

Re:Cipru #4085

Iau maine dimineata aparatul de fotografiat cu mine. Sa vedem ce a iesi ... sa fie proaspete. :P

Re:Cipru #4099

Am luat aparatu cu mine azi dimineata :P ..Mama lui ca-i vechi nu prea ies pozele...tre sa-l schimb. Am facut un album la tinypic. Pozele incep ..de la mine de akasa, pe langa cetate, in autobuz ..si la lucru ..

Sara faci o cinste :P Nu a fost un cer deosebit azi, ...dar a fost altfel decat ieri, oricum :) Cadou:

Albumul de la tinypic e aici:

Re:Cipru #4100

Multumesc ca ai facut posibil sa vad locuri frumoase, si incep cu acea curte interioara,daca e a ta este foarte frumoasa dar lipsesc niste ferigi care ar face si mai "bogat" locul (e placut acolo de baut cafesita,nu?) , printre altele imi mai plac pietrele, am si eu un aranjament in curte si alte cateva aduse din diferite locuri, o geoda, vad ca ai si tu.., apoi marea ...uite, nu am vazut niciodata marea iarna (ferice de ochii tai care o vad mereu),si apoi imprejurimile, inserarea...
Voi mai trece sa vad pe site-ul acela tot ce mai surprinzi , in locuri si zile, luni, anotimpuri diferite.
Te invit virtual la un pahar de vin, drept cinste... :cheer:

Re:Cipru #4102

Hai noroc! :silly: Mersi de cinste. :)

M-am exprimat eu gresit cu pozele, defapt ultima e prima :P Tre sa o iei de la coada spre inceput ..eu am zis in ordinea in care le-am uploadat. Ultima e facuta de la mine de pe balcon pe la 6:30 dimineata ..se vede portul nou. Dupa aia m-am tirat la autobuz, si castelu e la 5 min de mine. Inca erau luminile aprinse ..la castel. Pana am ajuns langa el ..s-a luminat mai bine de ziua ..si le-au stins. Langa castel e portul vechi ..unde se vad barcile alea. Barca aia mare ..e de vanzare ...poate o cumpara careva. :)

Dupa aia autobuz ..din Girne (Kyrenia) spre Lefkosa (Nicosia) ..si pozele cu gradina si masina sunt de la locul unde lucrez eu. :) ...Nu am sa mai uploadez poze pe akolo ..la album .ca nu le am cu astea. Calatorie virtuala ...de o zi. :blink:

Re:Cipru #4104

Ok, ...o zi de iarna intr-un colt de "lume"... care se scoala de dimineata cu gaduri ca va fi o zi buna, merge sa lucreze...rade,se intristeaza,se intalneste cu alti oameni, isi termina treaba si vine acasa in locul cel mai bun...apoi trece o noapte si o ia...
...de la capat. Cine stie, va fi altfel...!!!

Re:Cipru #4218

Concetateanul tau Marcos Baghdatis--si-a tuns podoaba capilara-- e simpatic !
Ultima editare: by sara.

Re:Cipru #4376

Am vazut de curand la o emisiune de calatorie " Bazar" , imagini din Ciprul de Nord, si cred ca ne-a aratat chiar castelul-cetate din pozele tale. Nu sunt sigura dar cred ca tu stii mai bine daca zona corespunde. Si piscine,peisaje ce cele postate de tine.
Comentatorul Razvan Marc facea afirmatia ca o vila acolo costa cat un apartament de la Marea Neagra, deci mult mai convenabil decat aici. Clima buna...

Re:Cipru #4395

hehe ..as fi vrut sa vad si eu emisiunea asta :) Am cautat pe net:

Da ai dreptate ..e acelasi castel. De barca asta ziceam eu ca e de vanzare. In poza lor se vede mai bine.

Vilele nu sunt chiar atat de ieftine pe cat zice el. A fost o perioada ..cand au cumparat englezi la greu si s-a construit intr-o veselie. Akum totul s-a stopat. Toti au sperat ca se unesc ashtia, si fac mare profit.

Multi englezi si-au scos casele la vanzare. Cu criza asta ..e nasolie peste tot.

O vila costa undeva intre 100 000 - 150 000 de sterline. Sunt mult mai ieftine decat in sud ..dar sunt niste treburi si aici cu titlurile de proprietate. Sunt case si la 200 000 ..dar cam pe aici se invart.

Bagdatis are ciuda pe turci. ...Intr-o zi poate am sa povestesc mai multe cum e treaba pe insula cu situatia politica ..oi vedea. Am prieteni in partea greaca ..akum s-a umplut de romani si pe akolo. Traiasca Blue Air. :P